Veckan som gått 23/7-30/7-06

Mysigt vid väggen
Mysigt vid väggen. Här stannar jag nog ett tag till...
Knäkise
Fast lite kel i knäet är svårt att säga nej till..
Gästbok
Måste sätt mitt märke här i Gästboken
Smygis
Hmm..Vad är det för en filur som tittar fram i köket??
Fotbollslirare
Lite fotbollsspel kanske Charlie?
Tvrum?
Tv-rummet lockar...
spegel spegel på väggen där
Spegel spegel på väggen där, säg vem som vackrast i världen är??
Klösis
Måste nog vässa klorna lite ifall den där bitska Tilde dyker upp igen...
Fredagsmys
Får nöja mig med lördagsmys med Maria istället för Tilde...
köket lockar
Söndagmorgon lockar köket...
smälter in tavla
Kattfnatt efter en vecka här! Dags att röra på benen och leka lite överallt!!!
StåtligBlå soffa
Här kan jag nog trivas
Fönster3
Är där nåt spännande?
Fönster2
Sötnos
Fönster1
Vacker profil
Kelegris
Kelgris. Vill behålla dig!!!!!!




Fönstertitt

Fönstertitt


Tar mig nog en titt ut när jag ändå kikar fram bakom soffan! Aj, en kaktus...sticker nog tillbaka bakom soffan!

Fjäsk

Fjäsk


Fjäsk går alltid hem! Lite kattmyntagodis lockar fram den blygaste...

Upptäckt

Feg


Ooopss...nu såg hon mig....Vad gör jag nu??? Jag tror jag sticker in bakom soffan en stund till...

Första steget

Första steget


Jag tror jag tar första steget...Kanske jag vågar mig fram lite...godbiten ligger ju där och frestar mig...

Span

Span


Här kan jag spana efter både det ena och det andra...

Nice genetics

Nice genetics


Svartsilverspotted ut i (fingerspetsarna (tassarna), så att säga!!!

Karlasnack

Karlasnack


Puh, en lugn stund grabbar emellan.

Mjau...

Mjau...


Snackig minsann! Här vill jag inte sitta stilla nu!!

Var är han??

Var är han??


Va? Tyckte jag att han var i MIN soffa???

"Tryggt" mot väggen

"Tryggt" mot väggen


Sexfantasier i all ära, men just nu känns det bara tryggt mot väggen...

Anpassning

Det sägs ta lite tid innan kisarna hittar varandra...Charlie skall våga sig fram bakom soffan med andra ord...och Tilde ska sluta fräsa åt honom...

Sniff sniff

Sniff sniff


Den här doften kan jag nog tänka mig att utforska mer! Charlie var gömmer du dig??

Nyfikenhet

Nyfikenhet


Hmm...vad är det för en liten lya som hittat hit?? Vem har så goa dofter???

Vill hem

Vill hem


Om jag blundar riktigt hårt kanske jag kan flytta mig hem igen...Jag vill hem till Gunsan...

Charlie blyger

Charlie blyger


Söndag 23/7-06

I'm ready

I'm ready



Nu är jag så kelen att jag inte kan vänta längre på dig Charlie!!

En extra ifall ifall???

En extra ifall ifall???



Lika bra att passa på till det billiga priset! Väldigt smarriga P-kulor till salu av Helena! (Bidrog faktiskt till en försäljning...) På väg mot nästa destination fick Halmstadsborna svårt att säga nej till charmiga bruden!!!

Caroline

Caroline


Kompisen från studietiden i Halmstad, Caroline från Stockholm dök upp med resten av möhippegänget

Sminkören Gustav

Sminkören Gustav


"Hej, Jag heter Gustav, och skall sminka dig idag! Jag kommer ta väldigt lång tid på mig... Först måste jag ta bort lite smink som verkar sitta kvar sen en vecka, Jag tar det med tops, för det går snabbast....Sen är underlaget det viktigaste!!! Så att det verkligen sitter hela dagen... (tills du skall förstöra det med wakeboard...) Långsamt tempo så blir det fint!!! Och glöm inte titta på mig om du vill se hur man har en bra vardagsmakeup!!! Dina ögonbryn måste vi ju också fylla i lite...även om du precis färgat dem!!

Innan smink!

Innan smink!


Framme vid Kicks för sminkning!!! LIte väntan men sen......

Malin och Maria

Malin och Maria


Malin och Maria frågade ut Helena om smarriga detaljer i bilen på väg mot okänd destination.... (Halmstad...) Kanske detaljerna avslöjas på bröllopet, så alla sätter efterrätten i halsen!!! Nu vet vi bakgrund, ställningar mm!!!

Rägans kidnappning

Rägans kidnappning


Helenas blivande make Rägan (Andreas) blev kidnappad av maskerade män i rånarluva. Lille Rägan trodde ( eller???) att han bara skulle lämna nycklar till möhippegänget. Såg lite nervös ut dock när han kom ut ur porten....Med all rätt!!! Fler bilder från svensexan avslöjas efter redigering pga innehållets natur....Hoppas bakens lila färg lagt sig en aningens efter all smisk!!!

Puss Bruden!

Puss Bruden!



Frukost bestående av jordgubbar, killar i boxershorts och fluga, insmorda i lakritsolja. Vad mer kan man begära på sin möhippa, Helena! Hoppas du fick en bra start på dagen!!!

Möhippegänget Skåne

Möhippegänget Skåne



Dags för Matte Maria att fara iväg på Helenas möhippa! Planering och packning inför kidnappning skedde flera veckor! Här är sista finliret innan kalsongkillarna ringde på hos bruden!!

Fr v. Syster Louise, tjockisen Charlotte (bulle i ugnen), Anette, Emelie, Emmah och Maria

Lolindo - farfar

Lolindo - farfar



Farfar var stilig!

tough enough

tough enough


Pappa! Äntligen en bild på dig!!! Likheten finns där! Snart blir du förhoppningsvis morfar!!! Hoppas dina gener är starka så matte kan behålla en liten svart silver shaded!!!

Helena och Matte

Helena och Matte



Tur matte Maria har sin väninna Helena på banken nu som förgyller hennes dagar. Hon är på mycket bättre humör om kvällarna när hon har någon att luncha och tragga med om dagarna. Hon undrar dock om Helena stängt av mobilen idag, för inget svar på hennes sms har hon fått, och matte som är så beroende av sina sms...Synd vi inte kan messa varandra. Här är i alla fall bilden på snäckorna från konserten med Carola i Tivoliparken. Bilden Helena blev bra på!! ;)

VÄNTAN!!

VÄNTAN!!



Vilar upp mig på favvisplatsen diskstället här i Guns kök! Har inte mycket annat att göra i väntan på att Tilde ska ringa upp...Du ringer väl snart sötnos? Du har väl inte slängt mitt nummer?? Puss/Charlie

Tuffy med bror

Tuffy med bror



Små tuffingar! Pappa Tough Enough med brorsan! Pappa född 1994-05-08

Farmor

Farmor



Fina farmor Khatsaturian Donyosagirl, BRI ns 12

Liten men tuff!!!

Liten men tuff!!!



Pappa Donyosabuk Tough Enough som liten kattunge! Tuffingen blev en stor avelshane!!

Farfar Donyosabuk Loliondo

Farfar Donyosabuk Loliondo



Sötheten ligger i släkten! Farfar BRI ns 12

Doris på höga höjder

Doris på höga höjder



Min lilla bebis, Doris, som jag lämnade 8 veckor gammal när jag flyttade till Maria och Andreas i Kristianstad. Hon trivs bra med att klättra i träden ute på landet. Ränderna sitter i...

CAROLA

CAROLA



Stämningen lever kvar!

Invincible

Invincible



Carola!!!
Önskar jag kunde följt med matte till Tivoliparken och sett min stora idol! Hade nog dock inte orkat vänta så länge på henne, konserten började ju inte förrän efter åtta med förbandet som spelade redan sju. Tur matte hade gott sällskap av Helena och hennes familj samt tjockisen (bulle i ugnen) Charlotte och hennes mor Anita.

Kvällen verkade ha varit lyckad med endast små regndroppar och mycket folk i parken.

Maria fick visst med sig en ljusblå luvtröja som minne. Den kan vara skön att ligga på...

Nyduschad

Nyduschad



Usch så smutsig jag blev efter duschen! Nu måste jag tvätta mig ren från schampot innan Charlie kommer. Så här kan han ju inte få se mig. Då tar han kanske mig för en råtta istället....En söt sådan dock...hoppas jag...;)

Brrr...nu är det lite kallt om baken...får nog leta upp matte och krypa ner i hennes knä. Hon sitter ju bara i soffan och tittar på 24 om kvällarna nu för tiden!!

Längtan

Längtan


Mjau!
Längtar så efter dig Tilde!
Vill äntligen möta dig öga mot öga snart! Jag längtar efter att telefonen skall ringa och att matte, Gun Hall, skall säga att det är dags att åka upp till min käresta!! Jag kommer på studs från Tomelilla. I'm at your back and call, baby!

Ser fram emot att mysa med dig några dagar!!
Hoppas våra bebisar blir många och gosiga. De blir antagligen blodgrupp B, som vi (TUR ATT VI HITTADE VARANDRA!!!), och säkert gråspotted eller svartsilvershaded som du. Kanske en och annan svart, blå eller annan rolig färg smyger sig fram, då våra båda mammor var riktiga färgblandningarna på deras släktsidor. (se stamtavlor som snart kommer upp!!)

Varför ringer inte telefonen snart??

Ps. Du får lova att vara gentile mig Tilde, som den äldre och mer efarna kvinna du är!! Jag, som ettåring måste ju vara lammkött för dig ;)

Hoppas du hör av dig snart så vi äntligen får ses!!!

Puss puss!
/Charlie
S* Borglindens Silver Charlie

SolskensTilde


Älskar att sitta i solen och spana! Man heter ju inte Sunshines Tilde för inget!


Lady- Inte diva!

Lady- Inte diva!

Vissa (tex en viss Räka...) anser mig vara en diva...Ni har missuppfattat mig helt. Jag kan inte hjälpa att en lady har ett speciellt sätt!!!

Puss Nalle!

90070-4


Nyårsglada Lola och Lorentz

Nyårsglada