Vilde Tilde


Framåt kvällarna kommer snöret fram...
och kisarnas vilda sida får visa  sig

Tilde har allt lite tigertakter kvar!

November 2008

Glimten i ögat


solglimten...


Höstsol
K800i

Min köttbulle!


K800i

Rösta!!!!



Lokaltidningen har just nu en tävling om den
bästa husdjursbilden....
så det vore trevligt om ni röstar på någon
av mina bilder....
Jag lade in dem precis så jag hoppas
att de syns på nätet imorgon onsdag.
Kolla på
http://www.lokaltidningen.se/
och leta efter tävlingsannonsen!
Tror inte det är någon begränsning
på hur många gånger man får rösta!!

Jag har lagt in några stycken bilder...
för det var inte lätt att välja...

Kisarna och Nalle hoppas
verkligen vi vinner, för
priset - 3000 kronors presentkort
på zoosajten hade inneburit
många roliga julklappar!!!







Den sötaste godnattpussen av dem alla!