Julgransmagin










Julpäs



2008-12-20
Miracelle på sin favoritplats i fåtöljen

Min plats i köket


Varför sitter alltid matte May-Lis på min stol så fort jag är borta?





 Jag tror jag passar platsen lite i alla fall.

2008-12-19

GOD JUL!!!


Mys i värmen


Fundera på julklappar



Beundra granen

God Jul från Marlon


Marlon julmyser hemma i Tyringe
och njuter av friden som sprider
sig i finrummet där mamma
sitter och stickar i skenet
av fina stjärnor

december 2008

Två år


Det har redan gått två år sedan kisarna föddes.
Tänk, först kom Jolie ut. med gumpen först...
sen var det lilla miraklet Miracelle vi kämpade med,
och så ploppade lilla latte ut....för att sen låta
oss vänta ändå tills klockan tre på natten
innan James Charlie Dean hunken kom
med all sin charm!

Grattis på er alla mina söta bebbar!

Lussekatter


Hemma hos har vi bara äkta lussekatter!


Bakas med silver istället för saffran,
men minst lika goa!


Vissa degklumpar är lite svårare än andra att dekorera...


2008-12-13

Varmt och gott


Framför brasan är det varmt och gott om kvällarna.
Även om kisarna själva är som värmedynor
tycker de om att känna värmen.

Jolie

december 2008