Buskickan


Miracelle är alltid sugen på bus och lek








2009-02-08

Give me!!!


Jag vill ha...
majs, champinjoner, leverpastej....
eller vad som helst!!!

2009-02-08

TILDEPROFILEN SNART TILLBAKA!


Håret och mörrhåren är snart utväxta igen efter olyckan
Lika vacker som alltid, vår lilla Tildas

2009-02-08

Rosettfin!


Tilde blev så söt i den lilla rosetten av garn jag satte på henne.
Garnfeber.





2009-02-08

Klopedikyr


Ungefär varannan vecka är det bokad tid för pedikyr
Inte alltid kul så det får hållas och lovas godis!

Tildes klor är tjocka och grova så man får blunda
när man klipper. Annars riskerar man att få
en bit av klor i ögat!!

Tjockisen Jolie brukar vara lugnast och
när allt är färdigt sitter hon gärna kvar
och njuter av kattmyntagodiset!!!

2009-02-08

Tildas


min älskling

2006-11-01

Fresh melonas!!!!


Mums filibabba!

Sunshines Oscar


Tildes halvbror Oscar fyller tio år den 17 april i år,
men är fortfarande bebbe i sin matte
Sofia Johanssons ögon....och visst är han söt som en bebis!


Oscars matte hittade min blogg och vi fick alltså hälsning från kattsläkten!

Tilde och Oscars pappa Tough Enough har fina gener!
Visst är Tilde och Oscar lika!!!
Jag måste försök a få fram fler bilder på släkten!