Span

Span


Här kan jag spana efter både det ena och det andra...

Kommentarer
Postat av: Malin i klassen

Hejsan!

Måste bara säga att det var ett otroligt trevligt sätt att berätta och presentera bilder. Tittade även lite på Ljungbergskan och det är ett superbra sätt att delge alla bilder och minnen till vänner som deltog på festen. Mycket trevligare att presentera på detta sätt än bilder via mailen. Misstänker att det tar lite tid i anspråk att få allt samman, men helt klart är detta något som inspirerat mig! Dessutom är Tilde otroligt söt, men även CHarlie tycker jag när jag nu sett flera bilder på honom. Det lär bli sanslöst söta "mini-tuss Tilde"! Bara att hålla tummen...

Ha det så gott!
Malin

2006-09-05 @ 18:18:58
Postat av: Maria

Kul att du gillade mina bloggar och har blivit inspirerad!! Säg gärna till om du behöver hjälp med att komma igång. Det som tar är att ladda upp bilderna! Håll tummarna för Tilde för det är dags igen!! Ps. Du kan kommentera under varje inlägg!!! Men glöm inte att alla kan se!!! ;) Kram

2006-09-12 @ 23:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback