Längtan

Längtan


Mjau!
Längtar så efter dig Tilde!
Vill äntligen möta dig öga mot öga snart! Jag längtar efter att telefonen skall ringa och att matte, Gun Hall, skall säga att det är dags att åka upp till min käresta!! Jag kommer på studs från Tomelilla. I'm at your back and call, baby!

Ser fram emot att mysa med dig några dagar!!
Hoppas våra bebisar blir många och gosiga. De blir antagligen blodgrupp B, som vi (TUR ATT VI HITTADE VARANDRA!!!), och säkert gråspotted eller svartsilvershaded som du. Kanske en och annan svart, blå eller annan rolig färg smyger sig fram, då våra båda mammor var riktiga färgblandningarna på deras släktsidor. (se stamtavlor som snart kommer upp!!)

Varför ringer inte telefonen snart??

Ps. Du får lova att vara gentile mig Tilde, som den äldre och mer efarna kvinna du är!! Jag, som ettåring måste ju vara lammkött för dig ;)

Hoppas du hör av dig snart så vi äntligen får ses!!!

Puss puss!
/Charlie
S* Borglindens Silver Charlie

Kommentarer
Postat av: Husse THA MAN

ytterst fin blogg du har gjort gumman :)
Slipper jag göra hemsida nu :) skämt o sido...
Ser fram emot en lite fiskise till där hemma....men vilken skall du välja :)

2006-07-10 @ 13:51:40
Postat av: Matte Maria

Hemsida är ett måste!!! Så fort stamnamnet är registrerat blir du webdesigner på livstid!!
Val av kattunge blir ett senare bekymmer. Vill inte tänka på det nu! Kanske det löser sig av sig själv och det är en liten kise som blir matte-kär???

2006-07-10 @ 14:44:52
Postat av: Therese Höglind

Vilka gulliga katter. Det blir nog jätte söta kattungar. Synd att jag inte har plats för en till.

2006-11-27 @ 19:47:45
Postat av: Maria

Finns det hjärterum finns det stjärterum!!! Du måste komma och titta när kisarna är födda! Kram

2006-11-28 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback