Veckan som gått 23/7-30/7-06

Mysigt vid väggen
Mysigt vid väggen. Här stannar jag nog ett tag till...
Knäkise
Fast lite kel i knäet är svårt att säga nej till..
Gästbok
Måste sätt mitt märke här i Gästboken
Smygis
Hmm..Vad är det för en filur som tittar fram i köket??
Fotbollslirare
Lite fotbollsspel kanske Charlie?
Tvrum?
Tv-rummet lockar...
spegel spegel på väggen där
Spegel spegel på väggen där, säg vem som vackrast i världen är??
Klösis
Måste nog vässa klorna lite ifall den där bitska Tilde dyker upp igen...
Fredagsmys
Får nöja mig med lördagsmys med Maria istället för Tilde...
köket lockar
Söndagmorgon lockar köket...
smälter in tavla
Kattfnatt efter en vecka här! Dags att röra på benen och leka lite överallt!!!
StåtligBlå soffa
Här kan jag nog trivas
Fönster3
Är där nåt spännande?
Fönster2
Sötnos
Fönster1
Vacker profil
Kelegris
Kelgris. Vill behålla dig!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Helena

söt katt!! Men vilken snygg klänning.. den där gröna du har på dig på ena bilden! skitsnygg!

2006-07-31 @ 08:52:39
Postat av: Matte Maria

Tack tack! Kunde inte motstå klänningen från VeroModa. Jag har en konstig förkärlek för grönt! Antar att det är mina gröna ögon som ser något snyggt i grönt!!! Kram

2006-08-01 @ 10:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback