Önskekoppen...ULRIKA OLSSONS tävling!!!


Se vilka underbara keramikkoppar!!!
Jag är kär och vill SÅ gärna vinna dessa!!!
Det finns en helt härlig keramiker Ulrika Olsson som
tillverkar egna kollektioner, och nu har hon en tävling
för att fira sina snart 200 inlägg!
Se nedan om tävlingen!
Håll tummarna för mig i tävlingen om du inte själv också blir sugen!!!!

Hörrni, här är årets julklapp! Direkt från mig till dig!


Vi ska fira att det snart är jul och så ska vi fira att jag snart är uppe i 200 inlägg här på bloggen! Vi firar det här med en tävling!


Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen av dessa två muggar, tillverkade av mig, är att lämna en kommentar till detta inlägg. Ni som har en egen blogg kan skaffa er dubbla chanser genom att, förutom att lämna en kommentar här, kopiera en av mina bilder och göra ett inlägg hos er och berätta om min tävling. Ni som inte har en blogg, behöver lämna kontaktuppgifter (mailadress) i ert inlägg, så jag hittar igen er sedan. Ni klickar på "Kommentar" och skriver era kontaktuppgifter i kommentarssutan. Sen klickar ni på "Namn/URL" och skriver ert namn där. Tänk på att era kommentarer inte visas direkt utan först efter att jag godkänt dem!


Muggarna rymmer 4 dl och de är specialtillverkade till den här utlottningen! Mönstret har jag på både muggar, skålar, kannor och tekannor, men formerna är då helt andra. Dessutom brukar prickar och kant vara svarta och inte mörkblå som här, vilket gör de här muggarna helt unika!


Nästa söndag drar jag en vinnare, packeterar muggarna och skickar iväg dem! Lagom till jul bör de vara hos sin nya ägare!

http://ulrikaolsson.blogspot.com/


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilka fina katter!

Tack för ditt bidrag i min tävling! Vinaren dras på söndag! Lycka till!

Postat av: Ulrika

Ja, det är naturligtvis VINNAREN som dras på söndag! Vem vet, kanske skickar jag med en vinare också...

2009-12-10 @ 07:38:59
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback