Min sovkompis

Naw!
Vem smälter inte när man vaknar av att ha denna godbit vid sin sida?90070-1275
Marlon Latte smög sig sakta uppåt i sängen
natten då jag sov över i Tyringe....
Han lade sig först försiktigt vid mina fötter...
till slut hamnade han ingosad i min armhåla och
njöt!
90070-1277
När jag vaknade vid klockan fyra på natten, låg han vid
min höft...och rörde sig inte en fena när jag smög
upp för att dricka ett glas vatten

90070-1276
Förlåt att jag stal Latte lite denna morgon...
han låg ju hos mig tills jag vaknade kl halv tio....
och rörde sig inte ens när pappsen började
skramla med mat i köket på morgonkvisten!
Det är kärlek det!!
Puss på dig Latte! (Marlon)

Kommentarer
Postat av: May-Lis

Aja,baja, nu har Maria spolierat all vår fostran. Marlon Latte blev riktigt bortskämd vid hennes besök. Kel, kel, kel hela tiden! Han lämnade inte hennes säng ens för att äta eller dricka. Riktigt förälskad var han.
Kram

2007-05-08 @ 16:05:08
Postat av: Maria

My loverboy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback