Välkommen Latte!

Nu har Latte flyttat!
I lördags den 17 mars bar det av ensam i stora buren mot Lattes nya hem i Tyringe.
Pip halva vägen med ångest efter mamma och syskonen,
men sen blev det lugnt!
90070-1058
Väl framme tog nyfikenheten över direkt!
Mycket att utforska i det stora huset!
90070-1059
Pappa Svenne hade förberett
leksak, ett snöre med papperstuss.
Snabbt hittade Latte och pappa var sin ny lekkamrat!

90070-1060
Välkomstmiddag med räkor!!90070-1061
Såklart även till Latte!
90070-1063Lek och mat
är vägen till en katts hjärta...
90070-1062
Pappa har redan smält Lattes...! Latte har nog gjort smält smör av
pappas hjärta också...?
Hela kvällen busade pappa och Latte!

90070-1065
Till slut blev Latte slut och lade sig för att vila på nya favoritplatsen i köket!
90070-1066
Hejdå Latte!

Det blir nog tuffast för mig matte Maria att du flyttar...
Får nog komma på återbesök ganska snart igen...
Det är redan tomt utan Lattekisen!
Väntar mig dock ofta uppdateringar om vad sker i Lattevärlden!

Kommentarer
Postat av: May-Lis

Ja, nu har jag fått den jag vill ha! Men Latte har utsett Svenne till sin favorit och han viker inte från hans sida. Tack för att Latte är så fint uppfostrad. Vi ska försöka ge honom ett gott liv. Kram

2007-03-18 @ 16:54:01
Postat av: Maria

Tror nog att Latte ser dig också som sin favorit snart...Det är ju du som kommer att vara hemma mest om dagarna och mysa med honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback