Mors lilla latte...

...i korgen gick...
90070-1101
Latte has been here again!
Latte följde med mamma May-Lis på besök hos oss idag, 23 mars!
Det blev bus och brottning med alla syskon och även mamma Tilde!
Tilde ville dock putsa och pussa Latte mellan varven... och Latte var inte sen nog
att mysa och dia lite på mamsen när han fick tillfälle!
Man är nog mammas pojke live utt!

Kul att han kan komma på besök och leka av sig, så pappa får en lekpaus
där hemma! Jag har hört att Latte lever loppan hemma i Tyringe och busar hela tiden!
Mellan varven sover han i mammas och pappas knä på en röd kudde,
och jag anar en viss tävlan om Lattes gunst där hemma!!!
Tror nog att det blir oavgjort!

Vid nästa besök måste jag vara hemma för jag saknar lille gossen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback