Latte latte liten

90070-1152
Min lille gosse....
Sötnosen Latte charmade mig totalt när jag hälsade på
i onsdags den 28 mars!

Hemmastadd hos mamsen och pappsen flög han omkring
och visade sina bästa lekkonster med både fingertutt och90070-1151
snöre!

Såklart skulle han vara med oss vid middagen också!



Lyx mitt i veckan med jordgubbar som efterrätt!
Pappas givna favorit och en efterrätt jag älskar!








90070-1150






90070-1149
Latte har redan hittat sin utkiksplats i köket!


Latte låter mamma rensa ögonen
utan protest!
90070-1148

Kloklippningen gick som en dans! Jag trodde vi skulle
få hålla honom men han låg snällt i mitt knä och lät sig
bli ompysslad! Mamma hade dock gjort ett bra förjobb
och naggat lite på naglarna...
90070-1153

90070-1156
Nog kom du ihåg mig lite va, Latte? Det var väl inte
bara räkorna på bordet som lockade upp dig!!

90070-1155
Natten tillbringades vid Marias sida i sängen....och
vi hade som sagt väldigt mysigt!!
Morgonen efter vek han inte från min sida och det
var väldigt svårt att slita sig från honom!

Tyvärr fick Latte mersmak av att sova i sängen...
för mamma May-Lis hade en liten pipande katt ståendes
utanför dörren kvällen efter. Sorry Latte och mamma!

Jag ville bara gosa så mycket jag kunde!!!

Kommentarer
Postat av: May-Lis

Klart att Latte kommer ihåg dig, Maria. Du och Andreas har verkligen fött upp honom till en fantastiskt gullig och fin katt. Han äter och mår som en prins. Tack för allt jobb ni har lagt ner. Kram

2007-04-02 @ 22:23:00
Postat av: Maria

Det var ett rent nöje! Hoppas han blir stor och ståtlig och blir champion som du siktar på! Snart dags att förbereda första utställningen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback