Busfröet spekulerar...

90070-1307
Denna nyfikna blick är typisk för Miracelle som skall vara med överallt och har
överskottsenergi till tusen! Inget undgår detta lilla busfrö som är min ständiga
följeslagare, oavsett om jag befinner mig toaletten, vid skrivbordet eller på nedanvåningen.

Händer det något intressant så måste jag vara med!!!
Även om det inte är intressant så innebär det ju i alla fall att jag kanske får lite kel

eller bus om jag håller mig framme!

Hur skall matte och jag klara oss utan varandra en hel månad???
Tur matte har skaffat sig en webkamera så att vi kan se varandra live!!


Kommentarer
Postat av: marias påg

mmmm nu är där en kruka till som åkt i backen :(
hon är så full av energi

2007-06-21 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback