Gudmor Veronica "hade vägarna förbi"...

90070-636
Min allra bästa barndomsvän Veronica kom inom för att lämna ett paket...
Visst...Jag vet nog...Du kan inte slita dig från kisarna!
90070-640
Så små, så mjuka, så underbara!

90070-639


90070-638

Veronica kan knappt slita sig från dem
90070-637

Ni vet väl om att jag hade kunnat ta hand om er allihopa...
bara inte svärfar vore dödsallergisk...

Typiskt!
Tänk om...
du hade blivit ägare till en...
så mycket kul vi kunde haft, som du också sa
utställningar...
uppväxt-uppföljning...
"blodsband"

90070-641
Vill också säga att Tilde har viskat till mig att hon skulle vilja att du blir småkisarnas GUDMOR?
Är det något du skulle kunna tänka dig???


Kommentarer
Postat av: Veronica

Klart jag vill bli gudmor till dessa underbara små troll!! Hade jag kunnat skulle jag ta hand om en lite kise direkt, det vet du Maria. Och jag kan medge att jag tar varje tillfälle att komma och hälsa på dig och kisarna.hihi

Som kisarnas gudmor behöver du aldrig leta länge efter kattvakt!!
Jag är så himla glad...många kramis

2007-01-12 @ 21:49:26
Postat av: Maria

Hoppas vi får många glädjestunder tillsammans med kisarna! De börjar utforska arbetsrummet nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback