Färggissning (Charlie) JAMES

Jag ger mig på en färggissning...
OM ca tre veckor kan vi fråga en domare som kommer  hit och gör en officiell bedömning
Blir kul att se om jag gissar rätt! Ge gärna synpunkter och kom med förslag!
Det sägs ju att färgerna ändrar sig efter ett tag också.
Jo, jag vet.
Jag fick ta Tilde till en färgbestämning på en utställning för jag misstänkte att hon var
fel färgbestämd. Hon var tidigare klassad som svartsilverspot, men
jag misstänkte svartsilvershaded och jag hade rätt!!!

Men, JAMES (se nedan)
tror jag är SVARTSILVERSPOTTED BRI ns 24 (el tigré) som sin far (därav smeknamnet Charlie)
90070-608Lillcharlie
har nu blivit omdöpt till JAMES (efter hunken James Dean...)

90070-609
James är lite ljusare i nosen än far ännu, men det kanske ändrar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback