Separationsångest!!

90070-943
Suck... mina små gossar skall snart lämna mig!!!
Bara ca tre veckor kvar innan James och Latte ska flytta hemifrån....
Usch vad svårt...
De är så underbara....
James min drömpojke i grått och
Latte med runda goa ögon och öron och sina härliga duntofflor...

Tur att de kommer till hem där jag vet att de kommer blir älskade!!!
Och jag får komma och hälsa på när jag vill!! Eller hur???

90070-945
Även mamma Tilde
gråter floder när hon tänker
på att gossarna skall flytta...

Kommentarer
Postat av: May-Lis Ljungberg

Latte kommer att skämmas bort lite här hos oss oxå men vill klart gärna ha besök av er och av sin mamma och syskon. Här blir det liv i luckan.
Kram
Mamma

2007-02-13 @ 15:06:16
Postat av: Maria

Vi lovar att kommer och besöka vår goding! Han är välkommen hit varje gång du ska hit...(så han vänjer sig vid att åka bil...och får leka med syskonen) MEN...vi får passa oss när han börjar bli hanig...för vi skall inte ha några tjuvparningar mellan syskonen...Mina är ju töser...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback