Charlie 060903 Hämtning

0903-3

Dags för Guns hämtning av Charlie efter andra försöket!!
Ingen lycka denna gången...men vi har tålamod och väntar tills Tilde
är redo igen...och Charlie mer könsmogen. Tack för alla goda råd och
tips Gunsan! Du är guld värd!!!!

0903-1

Tilde låg faktiskt kvar i Gunnars (Guns sambo) famn utan protest. Hon
måste ha kännt på sig att han är kattälskare!

0903-2

Försöker med dina ögondroppar Gun, men som sagt, Tildes ögon är
rinnande av naturen pga trånga tårkanaler som ju är vanligt hos britter.

Tills vi ses igen!!! Kanske tredje gången gillt!!!



Kommentarer
Postat av: Bea o Richard

Ja du Maria! Kom ihåg vad du lovade mig på fyllan igår... Jag smälter när jag ser alla fina kisingar på denna sida! Vi är redo att adoptera när Tilde får sina ungar...nu får han allt sätta in storstöten! Kramis

2006-09-17 @ 12:06:28
Postat av: Maria

Hm...Kan inte tänka mig att jag lovat nåt om några kisar...;) Jo, förresten...kanske lite rabatt mot gratis sminkning resten av mitt liv, eller hur var din, you professional makeup artist!!! ;) Tilde bjuder ut sig, men Charlie är verkligen svårflörtad! Ni killar får nog ha grabbkväll med honom och diskutera lite moves...!

2006-09-17 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback