Tildes visning av Gunsan's place

Hos Gun Hall är man alltid lika hjärtligt bemött. Tilde har trivts super och
ville inte alls hem. En liten rundvandring gjordes när jag kom dit den 17 okt.
gun maria

Köket är samlingspunkten för både katter och personer på besök.
Gun sitter gärna vid köksbordet, tar en cigg och pratar i telefon med alla
som ringer.

gun tilde äter

Maten smakade viss gott även borta. Tilde har dock slankat sig lite på
sin parningsresa. Kanske lite stress och kanske för att vara fin inför Charlie?

gun tilde

Kul att hoppa upp och kolla läget i köket

gun tilde

Här är ALTANEN matte, här gillar jag verkligen att vara.

gun tilde

Ha, den musen fick inte det lätt. Lite lek är aldrig fel!

gun tilde altan

Undrar om man kan komma ännu längre ut?

gun -tilde altan

Vad finns där ute?

gun - tilde altanen

Lova att jag får komma ut när jag kommer  hem också!

gun maria

Jag lovar och svär. Du är ju min skatt, lilla katt!

gun tilde

Mycket dofter att utforska och ta med sig som minne.

gun-tilde under bord

Om jag gömmer mig här, kanske Maria inte hittar mig och tar mig med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback