Falskt alarm!

Klockan 02.40  natten mellan söndag och måndag 18 december
väcktes jag av ett krafsande under min säng!!!!!!
Hjälp tänkte jag, nu är det dags!

(Jag har nämligen en låda i rotting med en massa ulltröjor stående
under sängen...som jag anat skulle bli intressant som födelsebo!)

I smått panik började jag riva undan mina lusekoftor och annat som
måste räddas och sprang ner för att hämta tidningspapper, handdukar
och lakan....

...då följde Tilde efter mig och gick in i köket för att äta....

LURENDREJARE!!!!

Ok, du måste ju kolla läget först,men skräm mig inte så!!

Kommentarer
Postat av: husse

och jag bara sussade på min dunkudde utan att märka nått...mmm trött är jag av naturen

2006-12-18 @ 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback